Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 11 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Náklady vlastního kapitálu jako měřítko rizik během životního cyklu podniku
Konečný, Zdeněk ; Bartoš, Vojtěch (oponent) ; Duspiva, Pavel (oponent) ; Živělová, Iva (oponent) ; Zinecker, Marek (vedoucí práce)
V této disertační práci je navržena metodika pro určení struktury rizik v závislosti na životním cyklu podniku se zohledněním citlivosti odvětví na hospodářský cyklus. Podíl provozního a finančního rizika je vypočten pomocí beta koeficientu, v němž jsou zahrnuty vybrané měřící veličiny. Fáze životního cyklu podniku jsou identifikovány pomocí kvadrantů Bostonské matice a citlivost odvětví na hospodářský cyklus je určena pomocí Spearmanova koeficientu pořadové korelace popisující vztah mezi hrubým domácím produktem a tržbami v odvětví. Metodika je použitelná jak pro manažery, tak pro investory.
Analýza vybrané firmy
Krejčík, Václav ; Veselý, Petr (oponent) ; Hanušová, Helena (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá komplexní analýzou společnosti ZETOR TRACTORS a.s. Jejím hlavním cílem a posláním je zobrazit pomocí postupů a metod z oblasti analýzy účetních výkazů a strategické i finanční analýzy aktuální stav podniku a na základě těchto analýz navrhnout některá řešení a doporučení, které by do budoucna mohly být námětem ke zlepšení stávajícího stavu.
Marketingove plánování ve stavebním podniku
Procházka, Jakub ; Kopřiva, Martin (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je vytvoření marketingového plánu pro stavební firmu na rok 2012. Teoretická část je věnována popisu stavebního trhu, strategii a marketingové strategii, situační analýze a jejím nástrojům. Jsou zde vysvětleny základní pojmy, jednotlivá dělení a struktury. V praktické části je popsána firma a její činnost. V rámci marketingové situační analýzy byl popsán současný stav, ve kterém se firma nachází a vlivy, které na ní působí. Jednotlivé analýzy jsou základem pro tvorbu marketingového plánu pro firmu Klima-Brno na rok 2012. V marketingovém plánu jsou definovány cíle. Zvolená strategie, je rozpracována do akčních programů, pomocí kterých by měly být splněny dané cíle. Na závěr je uveden systém kontroly a možná rizika, která mohou ohrozit splnění daného marketingového plánu.
Analýza vnitřního a vnějšího prostředí ve vybraném zemědělském podniku
ŘEZNÍK, Luboš
Můžeme konstatovat, že každý zemědělský podnik čelí spoustu faktorům, které výrazně ovlivňují jejich činnost. Na základě těchto aspektů se pojmy jako management, marketing, vnitřní a vnější prostředí dostávají stále více do popředí zájmu zemědělských podniků v ČR. V práci je podrobně popsána analýza vnějšího prostředí podniku, kam spadá především PEST analýza a Porterův model pěti sil, oba dva modely jsou v této práci podrobně rozebrány a je zde vysvětlena jejich hlavní role a funkčnost v daném prostředí. Je zde vysvětlena i bostonská matice, která spadá do vnitřního prostředí podniku.V práci je zahrnuta i analytická technika zaměřená na zhodnocení vnitřních a vnějších faktorů ovlivňující úspěšnost organizace - SWOT analýza. V praktické části diplomové práce všechny analýzy, které byli podrobně vysvětleni v teoretickém úseku této práce, budou zahrnuty ve vybraném zemědělském podniku ve středních Čechách. V diplomové práci bude vysvětleno a podrobně rozebráno jak vnější prostředí zemědělského podniku, tak vnitřní prostředí zemědělského podniku. Poté bude v diplomové práci vytvořen a vysvětlen celkový přehled daných modelů. Tento přehled bude implementován na zemědělský podnik Klučenice a.s.
Náklady vlastního kapitálu jako měřítko rizik během životního cyklu podniku
Konečný, Zdeněk ; Bartoš, Vojtěch (oponent) ; Duspiva, Pavel (oponent) ; Živělová, Iva (oponent) ; Zinecker, Marek (vedoucí práce)
V této disertační práci je navržena metodika pro určení struktury rizik v závislosti na životním cyklu podniku se zohledněním citlivosti odvětví na hospodářský cyklus. Podíl provozního a finančního rizika je vypočten pomocí beta koeficientu, v němž jsou zahrnuty vybrané měřící veličiny. Fáze životního cyklu podniku jsou identifikovány pomocí kvadrantů Bostonské matice a citlivost odvětví na hospodářský cyklus je určena pomocí Spearmanova koeficientu pořadové korelace popisující vztah mezi hrubým domácím produktem a tržbami v odvětví. Metodika je použitelná jak pro manažery, tak pro investory.
Marketingove plánování ve stavebním podniku
Procházka, Jakub ; Kopřiva, Martin (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je vytvoření marketingového plánu pro stavební firmu na rok 2012. Teoretická část je věnována popisu stavebního trhu, strategii a marketingové strategii, situační analýze a jejím nástrojům. Jsou zde vysvětleny základní pojmy, jednotlivá dělení a struktury. V praktické části je popsána firma a její činnost. V rámci marketingové situační analýzy byl popsán současný stav, ve kterém se firma nachází a vlivy, které na ní působí. Jednotlivé analýzy jsou základem pro tvorbu marketingového plánu pro firmu Klima-Brno na rok 2012. V marketingovém plánu jsou definovány cíle. Zvolená strategie, je rozpracována do akčních programů, pomocí kterých by měly být splněny dané cíle. Na závěr je uveden systém kontroly a možná rizika, která mohou ohrozit splnění daného marketingového plánu.
Vytvoření korporátní a business strategie AQE advisors a.s.
Hebron, David ; Pařil, Vilem (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je zapracování návrhu korporátní strategie, vedoucí k vymezení jednotlivých SBU a základních směrů tvorby následné obchodní strategie. Práce obsahuje teoretické poznatky související s problematikou návrhu strategie a strategickou analýzou současného stavu společnosti.
Analýza vybrané firmy
Krejčík, Václav ; Veselý, Petr (oponent) ; Hanušová, Helena (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá komplexní analýzou společnosti ZETOR TRACTORS a.s. Jejím hlavním cílem a posláním je zobrazit pomocí postupů a metod z oblasti analýzy účetních výkazů a strategické i finanční analýzy aktuální stav podniku a na základě těchto analýz navrhnout některá řešení a doporučení, které by do budoucna mohly být námětem ke zlepšení stávajícího stavu.
Produkt cestovního ruchu v turistickém informačním centru Jihlava
PŮŽOVÁ, Lucie
Pro první fázi byla využita situační analýza. Jejím cílem bylo vymezit řešené území, region Vysočina a město Jihlava.V rámci situační analýzy je zařazena geografická charakteristika podmínek cestovního ruchu a životního prostředí, zpracování forem a druhů cestovního ruchu v této oblasti a vymezení subjektů cestovního ruchu, subjekty, které zajišťují dopravní, ubytovací a stravovací služby. Vypsání dopravních služeb města Jihlava a nabídky ubytování a stravování v Jihlavě. Dalším krokem je zařazení města Jihlavy podle významu cestovního ruchu. Jeho zařazení do daných kategorií. Poslední charakteristikou situační analýzy byly návštěvnické atraktivity z hlediska přírodního i společenského charakteru. Zdrojem informací byly knihy Památky Jihlava a okolí a Geografie obce Jihlava, dále informace z turistického informačního centra v Jihlavě a z webových stránek města Jihlavy. Pro hodnocení regionu je použita swot analýza, kde jsem zjistila silné a slabé stránky dané oblasti a příležitosti a hrozby pro danou oblast. V další fázi je zpracována charakteristika turistického informačního centra, kategorizace TIC podle Asociace turistických informačních center ČR a zařazení turistického informačního centra v Jihlavě. Formou osobního pohovoru bylo zjištěno náplň činnosti TIC, organizační struktura, forma a struktura nabídky, finanční portfolio a profil návštěvníka. Pomocí Bostonské matice bylo provedeno zhodnocení centra. Praktickou částí této práce je dotazníkové šetření. Jednalo se o terénní výzkum na Masarykově náměstí v Jihlavě. Dotazníky vyplnilo 92 respondentů, kteří odpovídali na otázky týkající se jejich spokojenosti se stávajícími produkty cestovního ruchu ve městě, spokojenost s turistickými informačním centrem a podobně. Odpovědi byly vyhodnoceny v programu Microsoft Excel pomocí kontingenčních tabulek Z výsledků vyhodnocení dotazníků se stanovily návrhy produktů cestovního ruchu pro vybrané segmenty. Na základě veškerých získaných informací, materiálů a výsledků výzkumu se zpracují nové produkty cestovního ruchu pro turistické informační centrum v Jihlavě. Můj návrh je cyklomapa, protože tento produkt často turisté v turistickém informačním centru poptávají a návrh nové cyklotrasy na Jihlavsku.
Produkt cestovního ruchu v turistickém informačním centru Třebíč
RŮŽIČKOVÁ, Žaneta
Práce si klade za cíl seznámit čtenáře s problematikou destinace Třebíč a jejím turistickým a informačním centrem. Zabývá se analýzou potencionálů destinace pro rozvoj cestovního ruchu, ale zvláštní pozornost je věnována analýze produktům nabízených TIC KVIZ Třebíč. Tyto produkty jsou analyzovány a na základě všech provedených analýz i dotazníkového šetření jsou vytvořeny nové návrhy produktů. Na závěr je ze všech návrhů vybrán a zpracován jeden produkt.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 11 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.